Een korte samenvatting van Ubud

23 maart 2017 - Ubud, Indonesië

Wat heb ik een fantastische tijd gehad in Ubud. Het was zo tof daar en ik ben er met pijn in mijn hart wegegaan.

Ik verbleef in het meest fantastische hostel wat je maar kunt voorstellen! Het hostel waarin ik verbleef was een typisch balinees huis en werd beheerd door 4 hilarische, jonge (20-25 jaar oud en dan al een hostel runnen) broers, die zo behulpzaam en sociaal waren dat je niet anders kon dan je thuis voelen. Het hostel Is pas 3 maanden geopend en het is nu al elke nacht volgeboekt, ik denk dat dat wel iets aangeeft. Dus als je ooit op een of andere manier in Ubud terecht komt, New Ubud Hostel op jalan arjuna is the place to be! (En nee ze hebben me niet omgekocht om reclame te maken).

In mijn hostel heb ik een paar hele leuke mensen ontmoet en daar heb ik ontzettend veel activiteiten en toers meegedaan. Ik ben naar het museum geweest, naar het paleis geweest, ben naar de kecak dans geweest, ben naar de rijstvelden geweest, naar de holy spirit tempel, naar de olifantengrot, naar de koffieplantage, ik heb kookles gehad, ik heb een vulkaan beklommen, ik heb de eerste massage in mijn leven gehad, ik ben elke avond uit geweest. En dat allemaal in 4 dagen.

Oftewel, ik ben gesloopt!

Ubud, je was fantastisch. Ik heb onwijs veel gedaan en hele leuke mensen ontmoet. En ik hoop zeker nog een keertje terug te komen. Nu ga ik echter even een dagje bijkomen in de bergen. Ik ga naar de middle of nowhere, ook wel Munduk genoemt, om even van de prachtige natuur en de rust te genieten!

1. Wil:
    23 maart 2017
    Hallo passie, je hebt het maar druk met reizen en cultuur snuiven. Nu eindelijk ff tijd om van de natuur te gaan genieten. Heel veel plezier in de bergen. Groetjes Wil